Hieperdepiep hoera! Suus is 2 jaar en daarom hebben we een hele leuke ‘2nd Birthday Giveaway’ voor onze lezers klaarstaan! VTech gaf Suus een MagiBook cadeau en daar vertel ik vandaag meer over. Omdat wij dit verjaardagsfeestje niet alleen vieren, mogen we óók een exemplaar weggeven! Lees je mee?

Interactief en educatief boek

Een paar weken geleden werd Suus door VTech verrast met een vervroegd verjaardagscadeau. Zij ontving namelijk het MagiBook, een interactief en educatief boek waarmee kindjes van verschillende leeftijden spelenderwijs van alles over de wereld om hen heen kunnen leren. Het MagiBook is een soort koffertje waarin boekjes gelegd kunnen worden die aansluiten op verschillende leeftijdscategorieën en thema’s. Het interactieve boek dat Suus ontving was inclusief een activiteitenboek met de titel ‘Een dag uit het dagelijks leven‘. Dit activiteitenboek is geschikt voor kinderen van 2 tot 5 jaar (niveau 1). Er zijn verschillende activiteitenboeken los verkrijgbaar van zowel niveau 1 (2 tot 5 jaar) als niveau 2 (4 tot 6 jaar) en dit maakt het MagiBook daardoor al een duurzaam boek dat meegroeit met de ontwikkeling van je kind.

img 4278

Hoe werkt het VTech MagiBook?

Het MagiBook is een interactief boek in de vorm van een koffertje. Wanneer je het openklapt, kun je makkelijk het bijgevoegde boek in de boekhouders klikken. De audio content van het meegeleverde activiteitenboek is al geïnstalleerd op het MagiBook. Wil je een ander activiteitenboek in het MagiBook gebruiken, dan kun je de audio content van dat boek eenvoudig downloaden en op het MagiBook installeren met de bijgeleverde USB-kabel. Het interactieve boek werkt op 2 AA batterijen. Demonstratiebatterijen zijn ingesloten. Na het gereed maken van het interactieve boek kon Suus niet wachten tot ze ermee mocht spelen. De interactieve pen is makkelijk vast te houden en door het aantikken van de verschillende plaatjes in het activiteitenboek, begint het MagiBook te praten en te vertellen. Suus was eerst even onder de indruk, maar al gauw had ze in de gaten wat ze moest doen om het MagiBook te laten praten. De pen activeert uitdagende spelletjes, geluidjes, liedjes en muziek en omdat Suus iedere keer iets anders aanklikt, verveelt het MagiBook niet.

vtech magibook giveaway

vtech magibook giveaway1

Leerzaam, leuk en vernieuwend!

Het interactieve boek valt helemaal in de smaak bij Suus. De plaatjes in het activiteitenboek spreken haar aan en (net zoals de rest van het speelgoed wat we hebben van VTech) ze is dol op de liedjes en geluiden die uit het MagiBook komen. Ze vindt het geweldig om op een stoeltje in de speelhoek te zitten en plezier te beleven met het MagiBook. Ze is nog net iets te klein voor sommige opdrachten, maar omdat dit activiteitenboek geschikt is tot 5 jaar, geloof ik dat ze er steeds iets nieuws in zal blijven ontdekken. Ik ben enthousiast over het MagiBook en vind het een veelzijdige, leuke manier van ontdekken en leren!

vtech magibook giveaway2

Het VTech MagiBook (inclusief activiteitenboek: “Een dag uit het dagelijks leven”) is voor €53,99 verkrijgbaar bij bol.com

WIN: VTech MagiBook (inclusief activiteitenboek: “Een dag uit het dagelijks leven”)

Omdat Suus jarig is, kreeg zij van VTech dit prachtige cadeau. Maar wij vieren dit speciale feestje natuurlijk niet alleen! We mogen één lezer blij maken met een VTech MagiBook (inclusief activiteitenboek: “Een dag uit het dagelijks leven”). Wil je kans maken op deze interactieve prijs? Lees dan even goed mee wat je moet doen:

• Volg Mama’s Meisje op Facebook of Instagram
  • Laat in een reactie onder deze blog weten waarom je kans wilt maken op het MagiBook
  • Extra winkans: tag iemand onder het bericht over deze winactie op social media!
  • Vul een geldig e-mailadres in! Meedoen kan tot en met 14 juli 2018. De winnaar krijgt uiterlijk 18 juli bericht via e-mail.
  • Let op: om kans te maken, moet je één van de genoemde social media kanalen van Mama’s Meisje volgen. Niet-leden zijn uitgesloten van deelname. De winnaar wordt via e-mail op de hoogte gesteld. Reageert de winnaar niet binnen 48 uur na berichtgeving via e-mail, dan vervalt deze en kies ik een nieuwe winnaar. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Deze blog is tot stand gekomen d.m.v. een samenwerking.